Nu! Tijd voor Mij als e-book (PDF)
Header afbeelding vervolgpagina FAQ

Heinink heeft Tijd voor Mij

De stap van goed naar geweldig is het grootst. Tijd voor Mij is jouw persoonlijke handboek voor een geweldig leven.
Nu is Tijd voor Mij ook verkrijgbaar bij de Heinink boekwinkels in Oldenzaal, Hardenberg en Tubbergen.

Boekwinkels Heinink hebben Tijd voor Mij

Oldenzaal, 26 september 2012

Boekwinkel Heinink breidt het assortiment regelmatig uit met nieuwe producten. Met de unieke Tijd voor Mij cadeaubonnen, hebben ze wel iets heel bijzonders in huis gehaald. Tijd voor Mij is een volledig op maat gemaakt boek voor een gezonder en vooral gelukkiger leven. In de winkel vind je dan ook geen stapel Tijd voor Mij boeken, maar een stapel cadeaubonnen. Met de cadeaubon kun je via het internet eenvoudig je eigen boek laten samenstellen of iemand anders verrassen.

Boek op maat

Wendy Grouve is auteur van de Tijd voor Mij boeken. ‘Tijd voor Mij is je persoonlijke handboek voor een gezonder en gelukkiger leven’, aldus de Oldenzaalse. Dit boek gaat van begin tot eind over jou en jouw situatie. ‘De inhoud is volledig wetenschappelijk onderbouwd, maar ik heb er bewust voor gekozen om het boek heel praktisch te schrijven zodat het voor iedereen toegankelijk is’.

Patrick Heinink was meteen enthousiast over het concept Tijd voor Mij. ‘Dit is een totaal nieuw concept en we merken dat er een groeiende vraag is naar gezondheidsboeken. We zijn ervan overtuigd dat we met Tijd voor Mij nog beter aan de behoefte van onze klanten kunnen voldoen’, vertelt Heinink trots.

Geluk voor jezelf of een ander

De Tijd voor Mij cadeaubon is leuk voor jezelf, maar nog leuker om cadeau te geven. Wat is er mooier dan iemand een gezonder en gelukkiger leven cadeau te geven? De ontvanger beantwoordt online een uitgebreide vragenlijst en rondt de bestelling af met de code van de cadeaubon. Binnen twee weken ligt zijn of haar Tijd voor Mij boek al in de brievenbus.

Wil je graag meer weten over Tijd voor Mij? Vraag er dan naar in de winkel en blader eens door het voorbeeldboek.

/////////////////////////////////// EINDE PERSBERICHT ////////////////////////////////////////

Noot voor de redactie, niet bestemd voor publicatie

Wilt u meer weten? Kijk dan op www.tijdvoormij.nl of bel Wendy Grouve via telefoonnummer 0541 – 820 204.

Terug naar persberichten overzicht

Vergroot nu jouw geluk!